حقایقی در مورد پلی یورتان صنعتی فاش شد

این کفپوش سطحی یکپارچه و وزنی بسیار سبک دارد و عمر آن طولانی است. از دیگر ویژگی های کفپوش پلی یورتان می توان به مقاومت آن در برابر سرخوردگی، لغزندگی، مواد شیمیایی، رطوبت و اشعه ماوراء بنفش خورشید اشاره نمود. هزینه کفپوش پلی یورتان بالاست، از این رو در مکان های روباز که احتمال سائیدگی سطح بالاست مورد استفاده قرار نمی گیرد.

یکپارچگی و مقاومت بالای پلی یورتان آن را به یک کفپوش مناسب برای سالن‌های ورزشی تبدیل کرده است.

ماستیک پلی یورتان ساختمانی از نظر ساختاری مقدار بیشتری چسبی داخل خود دارد. اتصال فلز به فلز، اتصال فلز به بتن، اتصال فلز به شیشه از مواردی‌ست که می‌توان از چسب پلی یورتان استفاده کرد.

#دکراسیون_داخلی #دکراسیون_منزل #دکوراسیون_داخلی #کفپوش_سه_بعدی

بازسازی و تعمیر این نوع کفپوش ها نیز بسیار آسان بوده و از آنجاییکه بسیار مستحکم و ماندگار هستند، پس از گذشت چندین سال نیاز به تعمیر و نوسازی پیدا می کنند.

همچنین در تابستان‌ها نقش مهمی در خنک نگه داشتن ساختمان‌ها خواهد داشت. به بیان دیگر عایق بندی خوب به منظور نگه داشتن گرما در هوای سرد و خارج کردن آن در هوای گرم است که این عایق‌ها معمولا در دیواره‌ها، سقف‌ها، اطراف لوله‌ها و بین طبقات به کار برده می‌شوند.

رنگ پلی یورتان صنعتی ضد سایش در چه رنگ هایی موجود می باشد؟

پلی اورتان اعمال شده بر روی سطح چوب باعث می‌شود تا چوب در برابر گرما، مواد شیمیایی، خراش و سایش مقاوم شود. این ترکیب را می‌توان در دو نوع پایه آبی و پایه روغنی بر روی سطح اعمال کرد.

================= #کناف #کناف_سقف #سقف_کاذب #سقفکناف #سقفکاذب #شبکه #کابینت #کاغذدیواری #دکور #دکوراسیون_داخلی #آینه_دکوراتیو #کفپوشاپوکسی #کفپوش #دیوارپوش #طراحی #طراحی_معماری #طراحی_دکوراسیون #آشپزخانه #طراحی_دکور #طراحی_داخلی #دیزاینر_منزل #دیزاین #چیدمان_منزل #چیدمانمنزل #چیدمان_داخلی #پوستردیواری_سه_بعدی #پوستر #پیمانکار #دیزاین_خانه #پارتیشن_چوبی

این کفپوش به دلیل بالا بودن مقاومت مکانیکی، حرارتی و شیمیایی طول عمر بالایی دارد و دچار آسیب نمی شود.

– انعطاف پذیری مناسب و مقاومت بالای آن ها در برابر اسیدها، قلیاها و همچنین ضربه (خاصیت انعطاف پذیری این نوع کفپوش ها باعث شده تا برای محیط های ورزشی مناسب باشند)

کفپوش پلی اورتان یک رزین مایع است که برای پوشش کف بتنی و سایر سطوح مانند اپوکسی و غیره استفاده می شود. این نوع کفپوش، در دو نوع پایه آب یا روغنی عرضه می شود. کار با پلی یورتان بر پایه آب آسانتر و خشک شدن آن سریعتر است، اما سریعتر از سطح روغنی فرسوده می شود.

کفپوش صنعتی ذکر است که قیمت عایق کاری با ورق فوم پلی یورتان پایین تر از عایق های قدیمی و سنتی گذشته است.

از کفپوش های ترافیکی همچنین در پارکینگ ها و سالن های بدنسازی نیز استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید