کلید ساده برای پلی یورتان صنعتی

کفپوش صنعتی ورق ها پلی اروتان به عنوان عایق های حرارتی و صوتی در دیوارهای ساختمان و زیر سقف و ضمنا به عنوان پر کننده دیواره های کناف به کار گرفته می شود.

همچنین ترکیب فوق در تخت‌ها به خصوص تشک‌های بیمارستانی استفاده می‌شود و موجب می‌شود تا بیمارانی با سابقه‌ی بستری طولانی مدت دچار زخم بستر نگردند.

#رزین_اپوکسی #رزین_چوب #رنگی_رنگی #کالیته_رنگ #کالیته #پلی_استر #اپوکسی_کف #پلی_یورتان #کفپوشاپوکسی #کفپوش_صنعتی #فام #رال_رنگ_کا۷ #رنگدانه #پیگمنت_بالا #پوشش #آکرلیک #نقاشی_رنگ_روغن #تولیدی #پلی_یورتان #الکترواستاتیک #کوره_رنگ #رنگ_آمیزی #رزینی #پیگمنت_رنگی #صنعتی #سازه_سبک #خوشرنگ #کیفیت_بالا_قیمت_مناسب_خرید_مطمئن #کیفیت_تضمینی #تنوع_رنگ

بنابراین بهتر است در محیط هایی که همیشه مرطوب هستند از کفپوش اپوکسی استفاده شود.

بازسازی و تعمیر این نوع کفپوش ها نیز بسیار آسان بوده و از آنجاییکه بسیار مستحکم و ماندگار هستند، پس از گذشت چندین سال نیاز به تعمیر و نوسازی پیدا می کنند.

شرکت مهار انرژی، با سال ها تجربه در صنعت عایق های گرم و سرد ، فوم های اسپری پلی یورتان و پلی ایزوسیانورات عایق پلی یورتان پاششی را با عالی ترین کیفیت و بهترین قیمت، به همراه گان اسپری و کارشناسان نصب با تجربه عایق کاری، در اختیار مشتریان و خریدارن عزیز قرار می دهد.

پلی یورتان صنعتی کفپوش ها با استفاده از رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین ساخته می شوند و برای مکان های صنعتی مختلف قابل استفاده هستند.

این کفپوش مقاومت بسیار بالایی در برابر انقباض و انبساط دارد و به خوبی به سطح مورد نظر می چسبد.

کفپوش اپوکسی یک کفپوش جذاب و چند منظوره است که کاربردهای تجاری و مسکونی فراوانی دارد.

این عایق پلی اورتان تزریقی مصرفهای بسیاری دارد، از جمله آنها می توان به عایق کاری صنعتی و ساختمانی و مصارف بسیار دیگر اشاره نمو.

#رنگ_اپوکسی #رنگ_پلی_یورتان #رنگ_پلی_اورتان #کفپوش_پلی_اورتان #کفپوش_پلی_یورتان #رنگاپوکسی #کفپوشاپوکسی #کفپوش_اپوکسی_ضداسید #کفپوش_اپوکسی_آنتی_استاتیک #کفپوش_اپوکسی_بهداشتی #کفپوش_اپوکسی #کفپوش #اجرای_کفپوش_اپوکسی

#رنگ #رنگ_روغن #رنگ_روغنی #رنگ_روغنی_براق #رزین #رنگ_ترافیک #رنگترافیکی #رنگ_ترافیک #کفپوش_جدید #کفپوش_صنعتی #رنگفوری #رنگ_فوری #اپوکسی #اپوکسی_کف #کفپوش #کفپوش_سه_بعدی #کفپوش_چوبی #کفپوشاپوکسی

پلی اورتان( فوم پلی یورتان ) از جمله پلیمرهای صنعتی محسوب می شود و در ساختار تولیدی آن از ایزوسیانات و سایر ماده های شیمیایی به کار گرفته می شود.

ورق پلی یورتان اصفهان شرکت مهار انرژی در تمام نقاط ایران عایق پلی یورتان و عایق تخته ای و روق های پلی یورتان را به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید