جزئیات، داستان ها و کفپوش های صنعتی پلی یورتان

این ورق ها پلی اروتان به عنوان عایق های حرارتی و صوتی در دیوارهای ساختمان و زیر سقف و ضمنا به عنوان پر کننده دیواره های کناف به کار گرفته می شود.

در مرحله ای بعد از به پایان رسیدن عمل پاششی ، سطو ح فوم ها با اره هموار می شوند و اضافه های اسپری، از سطوح کاملا بریده می گردد.

از طرف دیگر، کفپوش پلی اورتان در مقایسه با کفپوش اپوکسی، مقاومت بیشتری در برابر اسید لاکتیک دارد؛ بنابراین بهتر است که در صنایعی مانند صنایع تولیدکننده لبنیات که در معرض اسید لاکتیک قرار دارند از کفپوش پلی یورتان استفاده شود.

به همین دلیل، زمانی‌که صحبت از پلی‌اورتان‌ها می‌شود می‌توان گفت که گونه‌های بیشماری از آن‌ها وجود دارد.

در بین انواع مختلف کفپوش سالن ورزشی، کفپوش ورزشی پلی یورتان از جمله گزینه‌های محبوب و پرطرفدار است. در این مقاله به ویژگی‌ها و مزایای این نوع کفپوش خواهیم پرداخت.

منظور از مقاومت نوی کفپوش پلی یورتان ورزشی ، عدم تخریب کفپوش در برابر تابش نور خورشید است.

رنگ پلی یورتان صنعتی ضد سایش در چه رنگ هایی موجود می باشد؟

جهت خرید محصول می توانید از طریق شماره تماس های فوق با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و یا از طریق واتس اپ با مدیرفروش مهار انرژی ارتباط برقرار کنید.

و مرغوبترین و با کیفیت ترین ورق های پلی یورتان را در قیمت های مناسب و مقرون به صرفه از تولید به مصرف به فروش می رساند.

اجرای پوشش‌های آب‌ بندی پلیمری اجرای ترمیم‌کننده ویژه بتن

کفپوش پلی اورتان ورزشی انتخابی ایده آل برای سالن های ورزشی است زیرا کفپوش پلیی ورتان ورزشی نرم و انعطاف پذیر است و در برابر ضربه هم مقاومت بالایی دارد؛ بنابراین در محیط های ورزشی به راحتی آسیب نمی بیند.

#کاغذدیواری #کاغذدیواری_لاکچری #کاغذدیواری_مدرن #کاغذدیواری_سه_بعدی #کاغذدیواری_ارزان #پوستر #پوستردیواری #پوسترخاص #پوستر_دیواری #پارکت_لمینت #پارکت #پارکت_کف #کناف_ #کناف_صدف #کناف #کفپوشاپوکسی #کفش #کفپوش_سه_بعدی

شما هم اگه به خدمات و مشاوره رایگان ما نیاز داشتین، با ما در ارتباط باشین

#اپوکسی_کف #کفپوش_اپوکسی #کفپوشورزشی #اپوکسی_دکوراتیو #اپوکسی_کار #اپوکسی_ضداسید #اپوکسی_صنعتی #کفپوشاپوکسی #اپوکسی_تهران کفپوش اپوکسی ۳ میلیمتر صنعتی پرندک

دیدگاهتان را بنویسید