چقدر باید انتظار داشته باشید که برای ثبت شرکت دولتی خوب هزینه کنید

مالکان شرکت‌هایی که می خواهند به فعالیت شرکت‌شان خاتمه دهند.


ارائه فیش واریزی دست‌کم %۳۵ از سرمایه اولیه شرکت (در حسابی به نام شرکت با عنوان «شرکت سهامی خاص در شرف تاسیس»)

وقتی شرکتی ثبت می‌شود ممکن است به دلایل اجباری یا اختیاری منحل گردد هر شرکتی مراحل انحلال مخصوص به خود را دارد، در این مقاله با دلایل، مدارک، مراحل انحلال شرکت به طور جامع آشنا می شوید.

کنایه‌های جنجالی ترامپ به بایدن؛ نصیحت‌های جالب دونالد به کوچک‌ترین پسرش ببینید

حریم شخصی در ثبت‌یار قوانین و شرایط استفاده سامانه ثبت یار

ثبت شرکت دانش بنیان برای تایید علاوه بر دارا بودن شاخص‌های عمومی باید شاخص‌های اختصاصی را که در ادامه بررسی می‌کنیم دارا باشند.

در اکثر مواقع شرکت‌های دانش بنیان کالایی تولید نمی‌کنند و زمین و ابزارهای خاصی ندارند، بلکه با استفاده از تولید دانش و اطلاعات کسب درآمد می‌کنند.

دوستان فساد اداری رو به وزارت اطلاعات ۱۱۳ و یا به اطلاعات سپاه ۱۱۴ و فساد ادارات تابع قوه قضاییه رو به حفاظت اطلاعات قوه قضاییه گزارش کنید،این رو بدونید که اگه خودمردم به فکر نباشیم و دست به دست هم ندیم برای ریشه کن کردن فساد هیچ کسی بفکر…

تمامی فرایند ثبت شرکت در تهران به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری است. دریافت بیشتر مجوزهای فعالیت از نهادهای گوناگون نیز به شکل اینترنتی امکان‌پذیر شده است. شما حتی می‌توانید کارت بازرگانی خود را نیز برای تاسیس شرکت در تهران از طریق سایت سازمان توسعه تجارت ایران دریافت کنید.

حداقل تعداد سهامداران برای تاسیس شرکت سهامی خاص سه نفر است. دو نفر نیز باید به عنوان بازرس تعیین شوند تا بر عملکرد مجموعه نظارت کنند. گفتنی است که در شرکت‌های سهامی خاص، بازرسان به هیچ عنوان نباید نسبت فامیلی با سهامداران داشته باشند. مهم‌ترین قانونی که برای ثبت شرکت‌های سهامی خاص وضع شده است الزام به تامین حداقل %۳۵ از سرمایه شرکت به صورت نقدی است.

استعلام برند و جستجو در نام‌ها و علائم تجاری

۲. تکمیل و امضای دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص توسط همه سهامداران

کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضا (اعم از سهامداران، مدیران و بازرسان)

دقت کنید که اظهارنامه شرکت خود را باید حتما از اداره مربوطه تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید