جزئیات نامعلوم در مورد کفپوش صنعتی

کفپوش پلی اورتان و کفپوش اپوکسی دو نوع رایج از انواع کفپوش بشمار می روند که هریک کاربرد خاص خود را دارند. اگر بخواهیم به تفاوت کفپوش پلی یورتان ورزشی با کفپوش اپوکسی از نظر عملکرد بپردازیم باید بگوییم که کفپوش اپوکسی نسبت به کفپوش پلی اورتان سخت تر است.

#کابینت_خاص_برای_شما #اداری_تجاری_مسکونی #کفپوش_پلیمری #کفپوشاپوکسی #کاغذدیواری_پوستراتاق_کودک #خانه_مدرن #منزل #زیباترین #اعتماد_آنلاین #پوستردیواری_قابل_شستشو #تایل_پی_وی_سی #طراحی_نما #لوکس_هوم #کمددیواری_درب_ریلی_کابینت_زیبا #حق_شماست #گروه #قوی #کناف_ #سقف_مدرن #سقف_واحد #فانتزی #نور #پارکت_ایرانی_باکیفیت #کرجیها_تهرانیها_ #فروش #آنلاین_خرید_کنیم #درجه_دار

بنابراین کفپوش اپوکسی برای کارخانه جات سنگین، انبارها و محل تدارکات که در معرض ترافیک کامیون ها هستند؛ انتخاب مناسب تری است.

پلی یورتان صنعتی انبساط کف انبارها، محوطه‌ها، پارکینگ‌ها، جایگاه‌های بنزین، گاز و …

پروژه کفپوش اپوکسی پارکینگی تعاونی مسکن شهرک فرزان شهرقدس

قیمت محصولات قیمت عایق الاستومری قیمت عایق الاستومری رولی

#دکراسیون_منزل #دکوراسیون_داخلی #کفپوش_سه_بعدی #کفپوشاپوکسی #کفپوش

این ماستیک ها به نحوی تولید می‌شوند تا برای درزگیری‌های خارجی و محیطی بکار برده شوند و در برابر عوامل تهاجمی نظیر نفت و بنزین و مواد روغنی مقاوم باشند. 

شما هم اگه به خدمات و مشاوره رایگان ما نیاز داشتین، با ما در ارتباط باشین

این ورق های پلی اورتان مقاومت بسیار خوبی در مقایل سایش داشته و مهار انرژی آماده خدمتگذاری به صنعتگران عزیز است.

کفپوش یک سالن یا زمین ورزشی نقش مهمی به روی عملکرد ورزشکاران خواهد داشت. به همین جهت شرکت‌های مختلف این روزها کفپوش‌های جدیدتری را که ایمنی بیشتری برای ورزشکاران فراهم می‌کند ارائه می‌دهند. مقاومت، عمر طولانی و انعطاف پذیری از جمله ویژگی‌هایی هستند که یک کفپوش ورزشی باکیفیت باید داشته باشد.

به علت پاشش پی در پی ، همه ای فضاهای خالی و حفره های هوایی پوشیده خواهند شد و به همین ترتیب لایه ضخیم و خوبی از عایق بر روی سطوح به وجود خواهد آمد.

شما هم اگه به خدمات و مشاوره رایگان ما نیاز داشتین، با ما در ارتباط باشین

کفپوش‌های مختلفی برای سالن‌های ورزشی وجود دارند که با توجه به شرایط مختلف و نیازهایی که وجود دارد انتخاب می‌شوند. کفپوش پلی یورتان یکی از این انواع کفپوش است که امروزه به دلیل مقاومت و ایمنی بالایی که دارد طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید