دریافت ثبت شرکت من در تهران برای کار

خود( مانند پدر ، مادر ، همسر ، فرزند و … ) حتی به صورت صوری شریک شده تا با اینکار بتوانند هویت قانونی بهتر و پایدارتری برای کسب و کار خود برپا سازند.

ثبت شرکت ها زمان تاسیس شخصیت حقوقی می بایست موضوع فعالیت را به گونه ای تنظیم و ثبت نمود که شرح تمامی فعالیت های شرکاء باشد. در تعیین موضوع فعالیت شخصیت حقوقی در زمان تاسیس مواردی که جزء تصمیمات شرکاء جهت انجام فعالیت می باشد می بایست ذکر شود و همچنین مواردی از جمله اخذ وام و یا شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی و مواردی از این قبیل به صورت اختیاری اضافه می گردد.

این نوع شرکت نیز بسیار در ایران رایج است و ماهیت این نوع شرکت ( حتی اگر موضوع فعالیت بازرگانی نداشته باشد)، تجاری است و در این نوع شرکت موسسین می بایست تمام سرمایه شرکت را تامین نمایند.

ثبت طرح های صنعتی و اختراعات، اخذ مجوزهای تاسیس از صنعت و معدن

تاسیس شرکت برای اشخاص حقوقی نیز امکان پذیر است به عبارتی ساده تر اشخاص حقوقی نیز میتوانند با اشخاص دیگر حقیقی یا حقوقی تصمیم به ایجاد شرکت ثالثی با زمینه فعالیت مشابه و یا متفاوت از زمینه فعالیت خود بدهند و هیچ محدودیتی در تعداد شرکت هایی که اشخاص حقوقی سهام دار آنها هستند وجود ندارد.

مدارک ثبت شرکت در ایران به دو دسته اوراق ثبت شرکت و مدارک مورد نیاز ثبت شرکت که برای اداره ثبت شرکتها ارسال می شود تقسیم بندی می شود که در زیر هر دو مورد را به صورت کامل و جامع توضیح می دهیم.

با ثبت شرکت در تهران و دیگر نقاط ایران و تعیین درست نوع آن میزان تعهدات شما برای روزهای بحرانی .

بابت ثبت هر نوع شرکت یا شخصیت حقوقی اختیاج به سرمایه اولیه, تعیین اقامتگاه شرکت, تعیین وظایف شرکاء یا سهامداران و اعضاء هیات مدیره و بازرسین می باشد.

داشتن مشاور متخصص و متعهد در زمان ثبت ، میتواند موسسین را از اتفاقات ناخوشایند بسیاری در آینده محفوظ دارد. در این دودهه که ثبت ونک مشغول خدمت رسانی هستم. افراد موفق بسیاری را همچون استارتاپ های مطرح ملی کشور دیده ام که از همان ابتدای ثبت با حساسیت ویژه ای برای مشاوره مراجعه می نمودند.

با توجه به این موضوع که چه نوع شخصیت حقوقی را به ثبت می رسانیم کاملاً متفاوت می باشد.

بله، ثبت برای اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی نیز با مالکیت صد در صد سهام شرکت امکان پذیر است و برای این منظور نیاز به کفیل و شریک ایرانی نیست و این افراد میتوانند با تماس با کارشناسان خبره موسسه ثبت ونک در کوتاه ترین زمان ممکن شرکت های خود را به صورت قانونی ریجستر نمایند.

برای ثبت یک شرکت با مسئولیت محدود حداقل سرمایه مورد نیاز ۱۰۰ هزار تومان است. با این حال مبلغ سرمایه اولیه تا حدودی نشانه‌ ای از اعتبار شرکت است.

شرکت سهامی خاص٫ اگر تعداد شرکاء بیشتری دارید و اینکه دایره فعالیت شرکتی که می خواهید تاسیس کنید بزرگ است؛ می تواند گزینه بهتری باشد.

قابلیت دریافت وام و تسهیلات بانکی زیاد از موسسات و بانک های داخلی و خارجی

دیدگاهتان را بنویسید