ثبت شرکتها – An Overview

برای اطلاع دقیق از مدارک مورد نیاز برای انواع شرکت  بر روی لینک زیر کلیک کنید :

اگر ایرادات در محتویات داخل سیستم مشاهده شود کارشناس ایرادی می زند و متقاضی به کار برخورد مراجعه می کند که نواقص و ایرادات را رفع کند و دوباره برای کارشناسی ارسال نماید. در این قسمت است که اگر نوع شرکت سهامی خاص باشد متقاضی برای تهیه گواهی بانکی باید اقدام کند و اگر سهامی عام باشد کارشناس اجازه پذیره نویسی را صادر می کند همچنین اگر موضوع فعالیت نیز احتیاج به مجوز داشته باشد توسط کارشناس استعلام صادر می شود .

کلیه حقوق این سایت محفوظ میباشد. طراحی سایت و سئو : وحید قریشی

از نظر برخی از کارفرماها مواردی که پس از ثبت شرکت، موظف به انجام آن می شوند را جزء معایب ثبت شرکت بر میشمارند.

دو نسخه اساسنامه شرکت: همانطور که پیش تر نیز ذکر کردیم، شرکت سهامی عام با جذب سرمایه‌های خرد برای انجام کارهای پر هزینه تشکیل می شود. بنابراین شرکای اولیه شرکت در وهله اول برای باید فرایند پذیره نویسی اقدام کنند تا سایر شرکا را جذب کنند.

استفاده از نام شعرا و نویسندگان عصر حاضر سبب رد نام شما خواهد شد .

خود( مانند پدر ، مادر ، همسر ، فرزند و … ) حتی به صورت صوری شریک شده تا با اینکار بتوانند هویت قانونی بهتر و پایدارتری برای کسب و کار خود برپا سازند.

موضوع فعالیت شرکت که در شرکت‌نامه درج شده باید مشروع باشد و قصد و رضای شرکا با امضای آنها اعلام می‌شود. مدارکی که برای ثبت این شرکت لازم است عبارتند از:

بعد از ثبت شرکت نماینده حقوقی شرکت باید سالی یکبار دفاتر پلمپ مالیاتی را به اداره مالیات تحویل دهد و هر سال به شرکت مالیات بدهد.

اگر قصد دارید برای خود کسب و کاری راه بیاندازید و شرکتی تاسیس کنید و در نقش کارفرما ظاهر شوید یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که شما باید به صورت رسمی و قانونی کار خود را شروع کنید.

همچنین در صورت نیاز به برندسازی ما با ارائه مشاوره ساده‌ترین راه را به شما ارائه می‌نماییم.

ایجاد ارزش افزوده و حسن شهرت با بالا رفتن سال تاسیس شرکت

– در صورتی که نیاز باشد باید مجوزهای دریافت شده برای ثبت شرکت خود را تحویل دهید.

شما باید بدانید که شرکت با مسئولیت محدود یکی از شرکت هایی می باشد که دو یا چند نفر آن را برای امور تجاری تاسیس می کنند و هر یک از اعضاء به میزان سهمی که در شرکت دارند و سرمایه مربوط به خودشان مسئولیت کارهایی انجام شده در شرکت را قبول می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید