اسلحه ای مخفی برای ثبت شرکت در تهران

برای استعلام ثبت شرکت، مانند گذشته نیاز نیست که به روش حضوری مراجعه نمایید. امروزه تنها با اتصال به اینترنت از طریق سامانه رسمی اداره ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی   و قسمت پیگیری درخواست و با وارد کردن شماره پیگیری که در زمان درخواست دادن اولیه برای ثبت آن کد پیگیری را دریافت کرده اید، می توانید از شرایط و روند درخواست خود مطلع شوید.

شرکت‌ تضامنی، شرکتی است که بین ۲ یا چند نفر به‌منظور امور تجاری و با نام مخصوص تأسیس می‌شود. در این‌گونه شرکت‌ها اگر دارایی شرکت برای پرداخت بدهی‌های آن کافی نباشد، هر یک از شرکا باید تمام قروض را پرداخت کنند.

گرفتن کد اقتصادی و موارد مشابه آن، دردسر های زیادی برای افراد دارد. در صورتی که شرکت های آماده، کد اقتصادی به شخص خریدار واگذار می شود.

یکی از نکات دیگر عدم نیاز به داشتن گواهی عدم سوء پیشینه است. در صورتی که شما سابقه ای در اداره پلیس داشته باشید، با خرید شرکت آماده، نیازی به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه نخواهید داشت.


این مورد، بحث بسیار مهمی است که جزو شرایط تشکیل شرکت می باشد. قبل از تشکیل شدن یک شرکت باید برای همه افراد روشن شده باشد.

قبل ازاین با لزومات و ضرورت های ثبت شرکت آشنا شدیم. حال باید بدانیم که ثبت هر شرکتی مزایای بسیار ویژه ای برای اعضا، هیئت مدیره و در کل برای آن شرکت یه وجود خواهد آورد و حقوق ویژه ای را برای این شرکت قائل خواهد شد.

هنگام گرفتن جواز باید به این مساله توجه داشته باشید که در یک جواز، کالاهای مرتبط با هم باید ذکر گردد، چون هر کالا یک کد دارد که باید با یکدیگر مرتبط باشند.

پس از اینکه شرکت خود را به ثبت رساندید، نیاز است تا یکسری از اقدامات و مواردی با الزام یا به اجبار باید انجام شود را به انجام برسانید.

این مبلغ به سهام مساوی تقسیم می‌شود. تعداد اعضای هیئت مدیره‌ی یک شرکت سهامی خاص نیز نباید کمتر از ۳ نفر باشند.

یافته شگفت‌انگیز فضاپیمای ناسا: سیارک بنو با آنچه به‌نظر می‌آمد بسیار تفاوت دارد

یک نمونه کامل از شرکت نامه که تاییدیه همه افراد را داشته باشد.

یک نسخه از اساس نامه اصلی شرکت باید به تایید همه اعضا با امضا رسیده باشد و یک نسخه کپی هم در کنار ان ارسال شود.

همه اینها با مشاوره با یک شخص آشنا به این امور، حل و فصل می شود. در ادامه مراحل ثبت شرکت را خواهیم داشت.

آخرین نوع شرکت های تجاری، شرکت های تجاری تعاونی تولید و مصرف می باشند. شرکت های تجاری تعاونی مانند دیگر شرکت ها، افراد مختلف به عرصه می آیند و با ایجاد شراکت سعی بر انجام یک فعالیت های اقتصادی سودآور بر محور قانون دارند.

دیدگاهتان را بنویسید