جزئیات ناشناخته در مورد کفپوش صنعتی پلی یورتان

کفپوش پلی اورتان و کفپوش اپوکسی دو نوع رایج از انواع کفپوش بشمار می روند که هریک کاربرد خاص خود را دارند. اگر بخواهیم به تفاوت کفپوش پلی یورتان ورزشی با کفپوش اپوکسی از نظر عملکرد بپردازیم باید بگوییم که کفپوش اپوکسی نسبت به کفپوش پلی اورتان سخت تر است.

#کابینت_خاص_برای_شما #اداری_تجاری_مسکونی #کفپوش_پلیمری #کفپوشاپوکسی #کاغذدیواری_پوستراتاق_کودک #خانه_مدرن #منزل #زیباترین #اعتماد_آنلاین #پوستردیواری_قابل_شستشو #تایل_پی_وی_سی #طراحی_نما #لوکس_هوم #کمددیواری_درب_ریلی_کابینت_زیبا #حق_شماست #گروه #قوی #کناف_ #سقف_مدرن #سقف_واحد #فانتزی #نور #پارکت_ایرانی_باکیفیت #کرجیها_تهرانیها_ #فروش #آنلاین_خرید_کنیم #درجه_دار

بخوانید!  انواع مدل نرده راه پله[استیل،چوبی،فلزی و شیشه ای]

درزهای انبساط کف انبارها، محوطه‌ها، پارکینگ‌ها، جایگاه‌های بنزین، گاز و …

با توجه به اینکه مقاومت در برابر سایش و خش این محصول بالا است، از این محصول معمولاً به عنوان لایه نهایی بر روی سنگ‌های تزئینی و نما، اپوکسی‌ها و دیگر پلی یورتان‌ها استفاده می‌شود. کفپوش صنعتی نوع پلی اورتان شفاف است و بنابراین در صورت اجرا، لایه زیرین آن دیده می‌شود.

در مکان هایی نظیر کارخانه های تولید لبنیات، مرغداری ها، صنایع خودرو، سردخانه ها و سایر مکان ها از این کفپوش استفاده می شود.

قیمت فوم تزریقی پلی یورتان در شرکت مهار انرژی انواع عایق پلی یورتان به فروش می رسد ، عایق های پلی اورتان موجود در شرکت مهار انرژی به صورت زیر می باشد :

پلی اورتان در واقع بادوام ترین نوع کفپوش است که در ادامه برخی از رایج ترین انواع آن را به شما معرفی می کنیم:

کفپوشهای رزین اپوکسی برای سرویس حمام اتاق پذیرای حمام دستشویی استخر ویلای مغازه مدارس مهدکودک مطب بیمارستان پارکینگ طرح ساده و طرح دار بینهایت طرح استیکردار کفپوش اپوکسی #آپوکسی #کفپوش_های_سه_بعدی #کفپوشاپوکسی #منزل_لوکس #آپارتمان #مطب #مهدکودکهای_تهران #پارکینگ

خدمات انجام شده: اجرای کناف باکس نور مخفی با رعایت اصول دکوراسیون

#رنگ_اپوکسی #رنگ_پلی_یورتان #رنگ_پلی_اورتان #کفپوش_پلی_اورتان #کفپوش_پلی_یورتان #رنگاپوکسی #کفپوشاپوکسی #کفپوش_اپوکسی_ضداسید #کفپوش_اپوکسی_آنتی_استاتیک #کفپوش_اپوکسی_بهداشتی #کفپوش_اپوکسی #کفپوش #اجرای_کفپوش_اپوکسی

با این مقدمه، در ادامه این نوشته از ساختمانچی به معرفی انواع کفپوش های صنعتی و ویژگی های آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

عایق پلی یورتان تزریقی میزان چگالی فوم پاششی و فشار پاشش در این مرحله قابل تنظیم است و به دلخواه کم و زاد می تواند بشود ، در صورتی که چگالی فوم مورد نظر ما اندک باشد ، درصد سلول های باز آن در بافت اش افزایش خوهد یافت.

ورق پلی یورتان اصفهان شرکت مهار انرژی در تمام نقاط ایران عایق پلی یورتان و عایق تخته ای و روق های پلی یورتان را به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید