ثبت شرکت با مسئولیت محدود نکاتی که قبل از خرید باید بدانید

اگر از ابتدا شرکت برای یک دوره زمانی محدود ثبت شده و حالا زمان مقرر به اتمام رسیده است.

مرحله چهارم مشخص نمودن تعداد شرکاء است حداقل دو نفر و برای حداکثری تعداد مشخص وجود ندارد.

پاسخ مشاور کاج ‏۲۹ بهمن ۱۳۹۹ سلام خیر نیاز به جواز کسب نیست و ثبت شرکت مسئولیت محدود برای شما کفایت می کند.

سرمایه شرکت در شرکت‌های مسئولیت محدود به‌ صورت سهم‌ الشرکه بین شرکا تقسیم می‌شود و میزان مسئولیت شرکا در مقابل تعهدات و قروض شرکت تنها به میزان سهم‌الشرکه آنها خواهد بود اما در شرکت سهامی خاص سرمایه به‌ صورت سهام بین شرکا تقسیم می‌شود و هر یک از شرکا فارغ از میزان سهم خود به میزان کل سرمایه شرکت در قروض و تعهدات شرکت مسئول‌اند.

بررسی وضعیت شرکت ثبت‌شده و استعلام آن هم برای کسانی که قصد تأسیس شرکت جدید را دارند، هم برای مشتریانی که می‌خواهند با شرکت وارد معامله شوند و هم برای رقبا اهمیت دارد. مطابق قانون، همه شرکت‌های تجاری ملزم هستند…

سپس مدارک به بخش ثبت تاسیس و تغییرات ارسال می شوند و پس از طی روال قانونی، آگهی ثبت شرکت توسط مدیر اداره ثبت شرکت ها امضا می شود.

سوال بنده این است که اگر گواهی امضا را در دفترخانه ای در شهرستان بگیریم میتوانیم شرکتی به آدرس تهران در سامانه ثبت شرکتها ثبت کنیم؟

ثبت شرکت مزایایی چون شرکت در انواع مناقصه و مزایده، دریافت تسهیلات بانکی، اعتبار حقوقی و قانونی که موجب ثبت در اداره ثبت شرکت های ایجاد می شود و قابل استعلام بودن را دارد.

در مرحله اول برای تاسیس شرکت رضایت هر یک از شرکاء مطرح است. هر فرد باید با اراده و تصمیم آزاد خود قرارداد شرکتنامه را امضا کند.

زیرا برای موفقیت شما وجود آنها ضروری است و در ثبت شرکت با مسئولیت محدود هم وجود یک نفر شریک همانطور که گفته شد اجباری می باشد .

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ شوخی معامله گران دلار با اندیکاتور مخصوص علی باقری

در شرکت سهامی خاص ضروری است که بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل معین شود اما این در خصوص شرکت‌های با مسئولیت محدود صدق نمی‌کند.

اعتبار شرکت با مسئولیت محدود را می توان طی زمان محدود یا به صورت نامحدود تعیین کرد.

بعد از انجام مراحل بالا برایتان کد رهگیری صادر می‌شود. پس از آن، نوبت ارائه آدرس پستی شرکت و معرفی شرکا است.

دیدگاهتان را بنویسید