بهترین کفپوش صنعتی ساید

دارا بودن سطح صاف و یکپارچه، مقاومت بسیار بالای مکانیکی، استحکام در برابر سایش و خراش، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و خاصیت آنتی باکتریال از جمله ویژگی های بارز این محصول است.

در صورتی که در پروژه‌ای از رنگ پلی اورتان صنعتی ضد سایش به عنوان پوشش استفاده شده باشد و بعد از گذشت مدتی تصمیم به پوشش مجدد آن باشد، می‌توان از محصولات زیر جهت پوشش مجدد استفاده نمود:

هر سایز و نوعی از این این ورق های پلی اورتان کارایی ویژه خود را دارند.

در هنگام پاشش، مواد اصلی تشکیل دهنده فوم به سرعت با هم ترکیب شده و فوم عایق پلی یورتان را می سازند.

کلیک کنید لغزش و سرخوردن ورزشکاران حین انجام فعالیت‌های ورزشی از جمله ویژگی‌هاییست که یک کفپوش ورزشی خوب باید داشته باشد.

همچنین در تابستان‌ها نقش مهمی در خنک نگه داشتن ساختمان‌ها خواهد داشت. به بیان دیگر عایق بندی خوب به منظور نگه داشتن گرما در هوای سرد و خارج کردن آن در هوای گرم است که این عایق‌ها معمولا در دیواره‌ها، سقف‌ها، اطراف لوله‌ها و بین طبقات به کار برده می‌شوند.

در مقالات قبل با ماهیت و چیستی ماستیک پلی یورتان آشنا شدیم و برخی از ویژگی‌های آن را نام بردیم. و البته دانستیم که این ماستیک بهترین گزینه برای درزگیری سطوح ماست اما خود ماستیک پلی یورتان انواع مختلفی دارد که بسته به خاصیت آن، به دسته‌های مختلفی تقسیم میشود.

قیمت اجرای کفپوش پلی یورتان  و نحوه محاسبه آن مبنای قیمت هر متر مربع پلی یورتان از چند گزینه تشکیل شده است.

#اکسیرپرگاس #رنگاپوکسی #رنگ_اپوکسی #کفپوشاپوکسی #کفپوش_پلی_یورتان #کفپوش_اپوکسی_پارکینگ #رنگ_ترافیکی #رنگ_ترافیکی_دو_جزئی #رنگ_ترافیکی_تک_جزئی #رنگ_ترافیکی_گرم #رنگ_ترافیکی_سرد #رنگ_ساختمانی #رنگ_جدولی #تینر #تینر_اپوکسی #رنگ_پلی_یورتان #رنگ_پلی_اورتان #زینک_ریچ_اپوکسی #زینک_فسفات_آلکیدی #پرایمر_اپوکسی #رنگ_میانی_اپوکسی #رنگ_اپوکسی_سازه_فلزی #رنگ_اپوکسی_کف #سیلر_اپوکسی #رزین_اپوکسی #لاک_اپوکسی #ضد_زنگ_طوسی #ضد_زنگ_اخرایی #هاردنر_اپوکسی #رنگ_ترافیکی_ترموپلاست

این عایق پلی اورتان تزریقی مصرفهای بسیاری دارد، از جمله آنها می توان به عایق کاری صنعتی و ساختمانی و مصارف بسیار دیگر اشاره نمو.

#رنگ_اپوکسی #رنگ_پلی_یورتان #رنگ_پلی_اورتان #کفپوش_پلی_اورتان #کفپوش_پلی_یورتان #رنگاپوکسی #کفپوشاپوکسی #کفپوش_اپوکسی_ضداسید #کفپوش_اپوکسی_آنتی_استاتیک #کفپوش_اپوکسی_بهداشتی #کفپوش_اپوکسی #کفپوش #اجرای_کفپوش_اپوکسی

به علت پاشش پی در پی ، همه ای فضاهای خالی و حفره های هوایی پوشیده خواهند شد و به همین ترتیب لایه ضخیم و خوبی از عایق بر روی سطوح به وجود خواهد آمد.

سفارش انواع طرحها و رنگهای پارکت،لمینت،کفپوش خارجی و ایرانی

ورق پلی یورتان اصفهان شرکت مهار انرژی در تمام نقاط ایران عایق پلی یورتان و عایق تخته ای و روق های پلی یورتان را به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید